Nejčastější dotazy

Mohu si již objednat kalendářní náplně na následující rok?

Formuláře na nový rok budou v prodeji ve druhé polovině září. S objednávkami, prosíme, vyčkejte, až bude zboží doplněno na náš e-shop. Dřívější objednávky nemohou být expedovány před oficiálním spuštěním prodeje.

 

Klub ADK

Jakým způsobem se mohu zaregistrovat do klubu ADK?

Přihlásit se do klubu je možné prostřednictvím registrace na našich webových stránkách www.adk.cz.

Jakým způsobem mohu uplatnit slevu člena klubu?

Pro uplatnění klubových slev je nutné vyplnit registraci na našich webových stránkách (ZDE), následně se stačí jednoduše přihlásit. Na e-shopu se automaticky zobrazí ceny po odečtení klubové slevy.

Jaké jsou výhody člena klubu?

Renomé vysoké kvality a funkčnosti produktů a manažerského vybavení ADK Vám na veřejnosti i v odborných kruzích napomůže v získání osobní vážnosti, serióznosti a důvěryhodnosti. Jako člen Klubu ADK máte navíc možnost využívat slev a jiných výhod, které společnost ADK poskytuje pouze členům klubu. Po přihlášení na www.adk.cz se v e-shopu zobrazí ceny po odečtení Vaší klubové slevy ve výši 5 % (na celý nezlevněný sortiment). Na jednom místě nově uvidíte stav objednávek i jejich historii.

 

Slevy

Jaké slevové karty akceptujete a kde je mohu použít?

  • Sleva 5 % s kartou SPHERE CARD
  • 10 % s kartou SPHERE CARD VIP

Slevové karty akceptujeme v prodejně v Praze 7 a také na e-shopu na celý nezlevněný sortiment.

Jaké údaje mám uvést v objednávce, pokud chci uplatnit slevu člena klubu nebo SPHERE CARD?

Sleva člena klubu se zobrazí ihned po přihlášení. V případě SPHERE CARD, prosíme, uveďte typ karty (VIP/STANDARD) a celé její číslo do poznámky v nákupním košíku. Sleva se projeví až při samotné fakturaci nikoli v přehledu na e-shopu a potvrzovacím e-mailu. Při platbě předem, prosíme, vyčkejte na platební údaje, které Vám zašleme na e-mail. Slevy se nesčítají!

V e-shopu / v potvrzení objednávky se mi nezobrazuje sleva. Bude mi i přesto odečtena?

Prosíme, zkontrolujte, zda jste přihlášeni do svého účtu. Platnost karty SPHERE CARD bude ověřena při zpracování objednávky. Sleva se proto projeví až při samotné fakturaci. Slevy se nesčítají – při uplatnění více slev, bude odečtena pouze ta nejvyšší.

 

Objednání a dodání zboží

Co přesně zahrnuje expediční poplatek a kdy je zdarma?

Expediční poplatek zahrnuje poštovné a balné. Zdarma je k nákupu kompletních sad formulářů a při objednávce nad 5.000,- vč. DPH. Dále pravidelně připravujeme akce s dopravou zdarma pro odběratele našeho newsletteru.

Na zboží spěchám, jaký je nejrychlejší způsob dodání?

Nejrychlejší kombinace způsobu platby a dodání je dobírka / platba online kartou a přepravní službou. Při platbě dobírkou a online platební kartou nedochází ke zdržení jako u plateb převodem, kdy se čeká na připsání peněz na náš účet. Přepravní služba má na doručení 1 až 3 pracovní dny.

Kde si mohu objednávku vyzvednout v případě osobního odběru?

Osobní odběr je možné zvolit buď na naší pobočce v Holešovicích – U Průhonu 22, Praha 7 nebo prostřednictvím sítě Zásilkovny.

Mohu si objednávku vyzvednout dříve, než mi dorazí e-mail k vyzvednutí?

Pokud objednáváte zboží, které je na e-shopu označeno štítkem “Skladem”, můžete si objednávku vyzvednout obratem. V případě objednání zboží “Na objednávku” Vás o možnosti vyzvednutí zboží informujeme e-mailem. Pokud od objednávky uplynulo více času a Vám stále nepřišla výzva k vyzvednutí neváhejte nás kontaktovat e-mailem na adk@adk.cz nebo telefonicky na číslo (+420) 602 601 030. V případě Zásilkovny Vám bude informace o uložení zásilky doručena SMS zprávou a e-mailem.

Objednávku si nestihnu vyzvednout v rámci standardní lhůty, je možné rezervaci prodloužit?

Ano, samozřejmě. Kontaktujte nás e-mailem na adk@adk.cz nebo telefonicky na číslo (+420) 602 601 030. Budeme se Vám snažit vyjít vstříc. V případě Zásilkovny je možné prodloužení lhůty přes webové stránky www.zasilkovna.cz

 

Reklamace, výměna zboží

Jak mám postupovat, pokud jsem objednal/a špatný formát diáře / náplní nebo bych rád/a vyměnil/a zboží za něco jiného?

Chybné objednané zboží spolu s kopií faktury a průvodním dopisem zašlete zpět na adresu ADK spol. s r.o., U Průhonu 22, Praha 7, 170 00. Jakmile zboží dorazí, bude předáno k posouzení na reklamační oddělení, kde Vám následně bude vystaven dobropis a vráceny peníze (do dopisu, prosíme, nezapomeňte uvést číslo účtu). Zároveň je potřeba učinit novou objednávku na správné zboží přes e-shop nebo prostřednictvím e-mailu na adk@adk.cz

Před chvílí jsem odeslal/a objednávku, ale rád/a bych provedl/a změnu (oprava fakturačních / dodacích údajů / zboží), mám poslat objednávku znovu?

Ne, objednávku, prosíme, další nezasílejte. V našem systému by byla vedena duplicitně a zboží by Vám tak mohlo dorazit dvakrát. Pokud si přejete v objednávce cokoli opravit, kontaktujte nás e-mailem na adk@adk.cz nebo telefonicky na číslo +420 602 601 030.

Mám učinit novou objednávku, pokud mi zboží stále nedorazilo?

Ne, objednávku opakovaně nezadávejte. Nejprve si, prosíme, ověřte (v případě platby předem), zda byla skutečně uhrazena. Následně nás neváhejte kontaktovat e-mailem na adk@adk.cz nebo telefonicky na číslo +420 602 601 030. Rádi Vám poskytneme bližší informace a číslo balíčku pro možnost jeho sledování on-line.

Poskytujete také možnost pozáruční opravy zboží?

Ano, případy se řeší individuálně, proto nás neváhejte kontaktovat e-mailem na adk@adk.cz nebo telefonicky na číslo +420 602 601 030.