Vše o nákupu

Nákupní košík

Objednat lze libovolný produkt kliknutím na tlačítko Do košíku. Zákazník se pak dostává do svého nákupního košíku, do kterého lze zboží přidávat, odebírat nebo měnit objednávané množství. Po vstupu do košíku se zobrazí název produktu, počet kusů v košíku, kusová cena včetně DPH, dostupnost zboží a celková cena objednávky včetně DPH. Zákazník může měnit množství produktů přepsáním čísla v poli Počet a celková cena položky o více kusech (a celé objednávky) se automaticky aktualizuje. Smazání položek v košíku se provede kliknutím na x na začátku řádku té které položky. Přidání dalších položek do košíku provede uživatel stejným postupem po předchozím návratu do katalogu přes tlačítko Zpět do obchodu. Pokud má zákazník vybrány produkty a košík je definitivně naplněn, provede objednávku. Nejprve klikne na Pokračovat.

Objednávka

Zde zvolí způsob platby a způsob dopravy a vyplní fakturační a dodací údaje. Pokud je registrovaným zákazníkem, fakturační i dodací údaje se vyplní automaticky z uložené registrace. Nutné údaje jsou označeny hvězdičkou.

Pozn.: každý zákazník registrovaný na www.adk.cz registrací automaticky získává členství v Klubu ADK se všemi výhodami z něj plynoucími. Slevy se projeví po přihlášení.

Potvrzení objednávky

Posledním krokem před odesláním je vyjádření souhlasu s Obchodními podmínkami. Odeslání objednávky provede zákazník kliknutím na Odeslat objednávku s povinností platby. Obratem přijde zákazníkovi na uvedou adresu potvrzující e-mail se rekapitulací celé objednávky, včetně jejího čísla (pro případná další jednání). Případně údaje nutné k provedení platby předem. Fakturační údaje zákazníka nelze měnit zpětně po odeslání objednávky. Děkujeme za jejich pečlivou kontrolu. 

Všechny obdržené objednávky považujeme za závazné a zboží zasíláme. Objednané zboží, které máme skladem, posíláme obratem. Zboží, které skladem nemáme, zašleme ihned po jeho naskladnění, o termínech informujeme.

Pokud budete mít jakékoli dotazy nebo problémy s ovládáním katalogu, prosíme, zanechte zprávu na adrese adk@adk.cz. Přejeme příjemný nákup.

Zásilkovna

Prostřednictví sítě Zásilkoven Vám umožňujeme rychlý osobní odběr přesně tam, kde Vám to vyhovuje. Cca 2000 výdejních míst po celé České republice prakticky nedává šanci, že by tomu tak nebylo. To své si vyberete jako způsob dopravy přímo v košíku. Seznam poboček naleznete zde: www.zasilkovna.cz

Záruka a reklamace

Na sortiment výrobků ADK prodávaných firmou ADK spol. s r.o. je poskytována standardně záruka v délce 2 roky. Vzhledem ke kvalitě použitých materiálů a několikastupňovému systému kontroly kvality výrobků jsou reklamace plánovacího systému ADK a kožené galanterie ADK Fashion prakticky výjimkou.

V případě reklamace se s námi spojte: Miroslav Šeps, tel. 602 687 502. Děkujeme.

Samotný průběh reklamace výrobků ADK se snažíme zákazníkovi maximálně usnadnit. Zboží lze osobně reklamovat v místě nákupu výrobku, tzn. přímo v sídle firmy ADK. Druhá možnost, která je na výběru zákazníka, je poslání výrobku na adresu firmy ADK poštou či přepravní službou.

Se zákazníkem je následně sepsán reklamační protokol, kde je uvedeno o jaký výrobek se jedná, jakou závadu zákazník reklamuje a jak rychle mu bude výrobek opraven. Zákazníkovi je pak navržena možnost vypůjčení náhradního výrobku či dílu, který může bezplatně po celou dobu reklamace používat. Naší samozřejmou snahou je reklamační proces maximálně urychlit, a proto se doba vyřízení jedné reklamace obvykle pohybuje na hranici cca 14 dní. Po opravě výrobku či dílu je zákazník telefonicky nebo jinak kontaktován a je s ním domluven způsob vrácení opraveného zboží. Je opět na volbě zákazníka zda zvolí osobní odběr nebo poslání přepravní službou nebo poštou.

Reklamační řád

Viz. sekce Reklamace a vrácení zboží ZDE.

 

Jsme rádi, že jste tady, budeme se snažit poradit.

Zde jsou nejčastější dotazy nebo se ptejte:


Napište nám

Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.

Nevyplňujte toto pole: