ADK – diáře a plánovací systémy Poctivá česká ruční práce

header image banner

Nejčastější dotazy

Formuláře na příští rok

Mohu si již objednat termínované formuláře na příští rok?

Formuláře na nový rok budou v prodeji během září. S objednávkami, prosíme, vyčkejte, až bude zboží doplněno na náš e-shop. Dřívější objednávky nemohou být expedovány dříve než v tomto termínu.

Registrace do klubu

Jakým způsobem se mohu zaregistrovat do klubu ADK?

Přihlásit se do klubu je možné prostřednictvím online formuláře nebo vyplněním registrační kartičky, která je součástí každého nově zakoupeného Plánovacího systému. Tuto registrační kartičku Vám na požádání také rádi poskytneme na obou našich prodejnách.

Přijde mi klubová kartička?

Slevových karet je v současné době obrovské množství. Proto Vás nošení další z nich ušetříme. U nás stačí při nákupu uvést jméno a my si Vás již dohledáme.

Jakým způsobem mohu uplatnit slevu člena klubu?

Pokud jste členem klubu stačí uvádět při objednávce Vaše jméno a adresu, na kterou jste se registroval/a. Sleva Vám bude automaticky uplatněna během zpracování objednávky do systému (v e-shopu se bohužel nezobrazuje). Při nákupu osobně na prodejně stačí před placením uvést, že jste členem klubu a podle jména si Vás již dohledáme.

Slevy

Jaké slevové karty akceptujete a kde je mohu použít?

  • Sleva pro držitele platebních karet CITIBANK – pouze na prodejně v Praze 7
  • iBod karta České spořitelny – pouze na prodejně v Praze 7, nikoli přes e-shop
  • ISIC (+ Alive, ITIC, Staff Card) – akceptujeme v prodejně v Praze 7 a také na e-shopu
  • SPHERE CARD (+ VIP) – akceptujeme v prodejně v Praze 7  a také na e-shopu

Jaké údaje mám uvést v objednávce na e-shopu pokud chci uplatnit slevu člena klubu / kartu ISIC / SPHERE CARD standard a VIP apod.?

Při objednávce přes e-shop stačí uvést do „kódu pro poskytnutí slevy“ nebo do „vzkazu pro nás“ název slevové karty, její celé číslo a jméno, na které je karta registrována. Sleva se však projeví až při samotné fakturaci nikoli v přehledu na e-shopu a potvrzovacím e-mailu.

V e-shopu / v potvrzení objednávky e-mailem se mi nezobrazuje sleva člena klubu / karta ISIC / SPHERE CARD apod., bude mi i přesto odečtena?

Ano, po ověření klubového členství s našem systému / platnosti karty ISIC / ověření karty SPHERE CARD bude sleva automaticky při zpracování objednávky uplatněna. Sleva se však projeví až při samotné fakturaci nikoli v přehledu na e-shopu.

Jaká je výše klubové slevy / ISIC / SPHERE CARD a dalších Vámi akceptovaných slevových karet?

  • Jako člen klubu máte slevu 10% na kompletní sady formulářů a 5% na celý ostatní sortiment.
  • Studenti s platným průkazem ISIC mají slevu 50% na diáře XDK a 10% na celý ostatní sortiment.
  • Majitelé karty SPHERE CARD mají 10% slevu na celý sortiment, SPHERE CARD VIP pak 20% na celý sortiment.
  • Majitelé platebních karet Citibank mohou požadovat slevu 20% na diáře ADK a Fashion, 10% na ostatní zboží. Sleva se nevztahuje na akční zboží. Tuto slevu lze využít pouze na pobočce Těšnov 1, Praha 1.
  • iBod karta – Za každých celých utracených 50 Kč získáte 3 ibody

Objednání a dodání zboží

Co přesně zahrnuje expediční poplatek a kdy je zdarma?

Expediční poplatek zahrnuje poštovné a balné. Zdarma je k nákupu kompletních sad formulářů a při objednávce nad 5.000,- vč. DPH.

Uplatňuji akci z Vašeho newsletteru, kde je zmíněná doprava zdarma, ale v objednávce na e-shopu se mi stále zobrazuje expediční poplatek. Bude mi dopravné odečteno?

Ano, samozřejmě. Expediční poplatek bude odečten při zpracování objednávky do našeho systému. Bohužel v e-shopu se daná akce obvykle nezobrazuje.

Na zboží spěchám, jaký je nejrychlejší způsob dodání?

Nejrychlejší kombinace způsobu platby a dodání je na dobírku přepravní službou. Při platbě dobírkou nedochází ke zdržení jako u zálohových faktur, kdy se čeká na připsání peněz na náš účet. Přepravní služba má na doručení 1 až 3 pracovní dny.

Kdy a kde si mohu objednávku vyzvednout v případě osobního odběru?

Osobní odběr je možné zvolit buď na pobočce v Holešovicích – U Průhonu 22, Praha 7 nebo prostřednictvím sítě Zásilkovny.
O možnosti vyzvednutí zboží na naší pobočce budete informován obratem, jak bude objednávka zpracována a ověřena dostupnost zboží. V případě Zásilkovny Vám bude informace o uložení zásilky doručena SMS zprávou a e-mailem.

Mohu si objednávku vyzvednout dříve než mi přijde e-mail k vyzvednutí?

Objednávku, prosíme, dříve nevyzvedávejte. Zboží nemusí být včas připraveno. Pokud od objednávky uplynulo více času a Vám stále nepřišla výzva k vyzvednutí neváhejte nás kontaktovat e-mailem na adk@adk.cz nebo telefonicky na číslo +420 220 386 490.

Objednávku si nestihnu vyzvednout v rámci standardní lhůty, je možné rezervaci prodloužit?

Samozřejmě, kontaktujte nás e-mailem na adk@adk.cz nebo telefonicky na číslo +420 220 386 490. Budeme se Vám snažit vyjít vstříc. V případě Zásilkovny je možné prodloužení lhůty přes webové stránky www.zasilkovna.cz

Reklamace, výměna zboží

Jak mám postupovat, pokud jsem objednal/a špatný formát diáře / náplní nebo bych rád vyměnil/a objednané zboží za něco jiného?

Chybné objednané zboží spolu s kopií faktury a průvodním dopisem zašlete zpět na adresu ADK spol. s r.o., U Průhonu 22, Praha 7, 170 00. Jakmile zboží dorazí, bude předáno k posouzení na reklamační oddělení, kde Vám následně bude vystaven dobropis a vráceny peníze (do dopisu, prosíme, nezapomeňte uvést číslo účtu). Zároveň je potřeba učinit novou objednávku na správné zboží přes e-shop nebo prostřednictvím e-mailu na adk@adk.cz .

Před chvílí jsem odeslal/a objednávku, ale rád/a bych změnil/a zadané údaje / objednané zboží, mám poslat objednávku znovu?

Objednávku, prosíme, další nezasílejte, v našem systému by byla vedena duplicitně a zboží by Vám tak mohlo dorazit dvakrát. Pokud si přejete v objednávce cokoli opravit, kontaktujte nás e-mailem na adk@adk.cz nebo telefonicky na číslo +420 220 386 490.

Mám učinit novou objednávku, pokud mi zboží stále nedorazilo?

Objednávku opakovaně nezadávejte. Nejprve si, prosíme, ověřte, v případě zálohové faktury, zda byla skutečně uhrazena. Pokud jste zvolili jako přepravce Českou poštu, počítejte s uvedenou lhůtou dodání mezi 7 až 10 pracovními dny. Neváhejte nás kontaktovat e-mailem na adk@adk.cz nebo na tel.: +420 386 490. Rádi Vám poskytneme bližší informace a číslo balíčku pro možnost jeho sledování on-line.

Poskytujete také možnost pozáruční opravy zboží?

Ano, naše výrobky je možné u nás nechat i po době záruky opravit. Případy se řeší individuálně, proto nás neváhejte kontaktovat e-mailem na adk@adk.cz nebo telefonicky na číslo +420 220 386 490.