ADK – diáře a plánovací systémy Poctivá česká ruční práce

header image banner

Diskuzní fórum

Napsat nový příspěvek

ADK

03.01.2017  |  Radmila  |  Odpovědět
Dobrý den prosím kdy budou k dispozici diáře praktik 5 2017 ve fialové barvě? Děkuji přeji hezký den

RE: ADK

03.01.2017  |  TH  |  Odpovědět
Dobrý den Radmilo.
Tak Vás bohužel zklamu. Fialový materiál už není a vypadá to definitivně. Je sice možnost jiných odstínů fialové, ale bohužel žádný z nich nevypadá dobře.
Tak jedině snad stejný diář v jiné barvě.
Omlouvám se a přeji pěkný den i úspěšný nový rok.
S pozdravem, Tomáš Hůlka ,ADK

ADK PREMIER

02.01.2017  |  fh  |  Odpovědět
Dobrý den, prosím Vás, budou ještě dostupné desky Premier hnědé ? Nebo plánujete nějakou náhradu ? Vše dobré v roce 2017.

RE: ADK PREMIER

03.01.2017  |  TH  |  Odpovědět
Dobrý den.
V tuhle chvíli bohužel neumím říct na 100%, že ano. Je malý problém s dostupností zámečků, ale doufám, že se vyřeší. Spíše myslím, že koncem zimy bychom je zase mohli došít.
Náhradu tudíž neplánujeme, nicméně plánujeme novinku - diář ADK Derby. Ze stejně luxusní kůže, v designu diářů NewClassic, Bond nebo Carbon. Dokonce tu máme jeden kus, ale jen u nás v Holešovicích. Fotky ještě nemáme a výrobu plánujeme asi až na novou sezonu. Ale kdyby jste chtěl, alespoň do té nové sezony, mít originál, zastavte se na něj podívat.:-)
Děkuji a přeji pěkný den i úspěšný nový rok.
S pozdravem, Tomáš Hůlka, ADK

ADK

29.12.2016  |  Marko  |  Odpovědět
Přeji hezký dobrý den, 12.12. jsem si objednal (objednávka č.70149) Sadu form.A5 týdenni plan.2017. Dodávka bez připomínek, pouze v sadě je Plánovací kalendár (1 list) slovenská verze. Potřebuji českou. Navrhnete řešení? Předem děkuji a přeji úspěšný rok 2017.

RE: ADK

30.12.2016  |  TH  |  Odpovědět
Dobrý den Marko.
Tak to se omlouváme, zřejmě nějaké nedopatření při snášení sad formulářů:-(
Napište nám prosím na adk@adk.cz (s odkazem sem na fórum) adresu, na kterou Vám v obálce můžeme český plánovací kalendář poslat.
Děkujeme a přeji pěkný den. A také Vám úspěšný rok 2017.
S pozdravem, Tomáš Hůlka, ADK

Dotaz

15.12.2016  |  Miroslav Ouředník  |  Odpovědět
Dobrý den, zřejmě omylem jsem objednal týdenní plán A4 2016. Došlo k překlepu - potřebuji samozřejmě týdenní plán 2017. Je možné toto vrátit s tím, že mi pošlete plán 2017 a rozdíl doplatím? Děkuji předem, za info na mail ourednik@ramia.cz. Ouředník

RE: Dotaz

15.12.2016  |  ADK  |  Odpovědět
Vážený zákazníku, vratky bohužel nelze slučovat s novou objednávkou. V případě zájmu o další zboží vytvořte prosím novou objednávku v našem e-shopu.
Částka za vrácené zboží Vám bude převedena na Vámi zvolený bankovní účet - ten prosím uveďte v průvodním dopisu.
Děkujeme za pochopení. Tým ADK

SLEVA

11.12.2016  |  David Smetana  |  Odpovědět
Dobrý den, je možné slevu na formuláře uplatnit i u vašich dealerů např. v Hradci Králové? Děkuji Smetana

RE: SLEVA

11.12.2016  |  ADK  |  Odpovědět
Vážený pane Smetano,
bohužel, slevu člena klubu je možné uplatnit pouze u nás osobně na prodejně (U Průhonu 22, Praha, Holešovice) nebo přes náš e-shop www.adk.cz, nikoli u našich dealerů.

Děkujeme za pochopení a přejeme příjemnou adventní neděli.

S pozdravem, ADK

Délka pásků

11.12.2016  |  Petr  |  Odpovědět
Dobrý den, rád bych se zeptal, jak to s délky opasků. Uvedené délka opasků(konkrétně Alex) je celková délka opasku nebo délka sk prostřední dírce?

RE: Délka pásků

11.12.2016  |  ADK  |  Odpovědět
Dobrý večer,

délka opasku je měřena v cm od konce spony k prostřední dírce. Doporučujeme změřit obvod pasu nebo boků přesně tam, kde nosíte kalhoty - Vámi naměřená délka by se měla cca shodovat s velikostí uvedenou u opasku (95 cm v pase odpovídá velikosti opasku 95 cm).

Přejeme příjemný zbytek dne,
tým ADK

Shopper kabelka Neapol DUO

06.12.2016  |  Lucie Černá  |  Odpovědět
Dobrý den, prosím bude ještě naskladněna kabelka Shopper Neapol Duo černá/béžová od Elegy? Děkuji Černá

RE: Shopper kabelka Neapol DUO

06.12.2016  |  TH  |  Odpovědět
Dobrý den paní Černá.
Jestli myslíte do konce roku, tak to bohužel nebudou.
Nějaké si zase určitě ušijeme, ale bude to až v novém roce, přesně ale teď nevím kdy.
Z kombinací máme ještě pořád černo/korálovou nebo korálovo/béžovou, obě jsou moc pěkné.
Lepší odpověď pro Vás bohužel teď nemám.
Přeji pěkný zbytek dne a zdravím,
Tomáš Hůlka, ADK

RE: RE: Shopper kabelka Neapol DUO

07.12.2016  |  Lucie Černá  |  Odpovědět
Děkuji Vám za rychlou odpověď, vyčkám tedy :).

RE: RE: RE: Shopper kabelka Neapol DUO

07.12.2016  |  TH  |  Odpovědět
Dobrý večer ještě jednou.
Jelikož si je opravdu necháváme šít ve velmi malých sériích, nejlepší by bylo, jestli by jste jí mohla objednat a do poznámky napsat, že počítáte s čekáním.
K ničemu Vás to nezavazuje, pouze budete "první" v pořadí až budou a my Vám automaticky dáme vědět. Resp. se zeptáme, jestli objednávka stále platí. V některých e-shopech na to mají "hlídacího psa", u nás takhle :-)
Děkuji a přeji pěkný zbytek dne.
S pozdravem, Tomáš Hůlka, ADK

RE: RE: RE: RE: Shopper kabelka Neapol DUO

13.12.2016  |  TH  |  Odpovědět
Dobrý den ještě jednou.
Já nevím, jestli to tu ještě sledujete, ale kabelka bude koncem ledna.
S pozdravem, Tomáš Hůlka, ADK

Desky

03.12.2016  |  Jan Oliberius  |  Odpovědět
Dobrý den, Vážený pane inženýre, rád bych se zeptal a poprosil o odpověď, které z desek (Classic XL, Prezident), mají vyšší kroužkovou mechaniku? Popřípadě které z jiných desek nabízených ADK pojmou nejvíce formulářů. Děkuji a přeji příjemně strávený adventní čas. S pozdravem Jan Oliberius

RE: Desky

05.12.2016  |  TH  |  Odpovědět
Dobrý den pane Oliberiusy.
Jsou úplně stejné a zároveň nejvyšší. Takže jsem vám asi moc nepomohl..
Také přeji pěkný den a zdravím,
Tomáš Hůlka, ADK

členství v klubu

28.11.2016  |  Milena Rykrová  |  Odpovědět
Dobrý den, léta u Vás nakupuji a jsem členem klubu. Zrušení prodejny na Praze 1 znamená, že když si objednám přes e-shop, kde se nelze přihlásit členstvím, nebudu mít na sady zákaznickou slevu a ještě navíc budu platit za platbu při převzetí, pochopila jsem správně ? To je trochu krok zpět...či je jiná možnost ( kromě toho běžet do Holešovic)? Děkuji za zprávu MR

RE: členství v klubu

28.11.2016  |  TH  |  Odpovědět
Dobrý den paní Rykrová.
Já bych si jen dovolil upřesnit na pravou míru tvrzení z Vaší druhé věty. Prodejnu jsme nezrušili my, to opravdu ne. Nový majitel domu měl prostě jiný názor na způsob pronájmu těch obchodů v přízemí, obrázek si můžete udělat z toho, jaké obchody tam jsou... A vzhledem k tomu, že jsme výpověď dostali na začátku léta, prostě jsme včas nenašli prostory, které by těmto alespoň trochu odpovídaly... Bohužel.

No, a k Vašemu dotazu:
O zákaznickou slevu samozřejmě nepřijdete. Nerozumím, proč by jste o ní měla přijít.

Pokud chcete nakoupit v prodejně, musíte za námi "bohužel" do Holešovic.

Pokud nechcete do Holešovic, zbývá e-shop. V e-shopu máte několik možností jak objednat bez dopravného. Kromě toho, pokud odebíráte newsletter, dozvíte se tento čtvrtek, že právě jako kompenzaci za tu "chybějící" prodejnu budou objednávky ze všech zbývajících víkendů do Vánoc s dopravou zdarma. Info o tom bude i na titulní stránce webu.

Omlouvám se za poněkud rozvleklou odpověď.
Přeji pěkný den a zdravím,
Tomáš Hůlka, ADK

oprava zipu na diáři

27.11.2016  |  Jiří Pour  |  Odpovědět
Dobrý den,jsem vá dlouholetý zákazník a již min.10let mám diář A5 Diplomat hnědý se zipem. Prosím o informaci,jak mám opravit vadný zip? Poskytujete opravu resp.výměnu zipu? Děkuji Vám.

RE: oprava zipu na diáři

28.11.2016  |  TH  |  Odpovědět
Dobrý den pane Poure.
Samozřejmě. Jen je potřeba nám desky doručit s průvodním dopisem s popisem závady a kontaktem na Vás. Kolega Vás bude obratem informovat.
Anebo, máte-li možnost, nám je přinést osobně do Holešovic. V tom případě Vám na dobu opravy zapůjčíme jiné desky.
Děkujeme a přeji pěkný den.
S pozdravem, Tomáš Hůlka, ADK

RE: RE: oprava zipu na diáři

28.11.2016  |  Jiří Pour  |  Odpovědět
Děkuji a zítra ráno dorazím tj.29.11.2016.
1   2   3   4   5   6   7   8